Stížnosti a připomínky žadatelů, uživatelů a jejich rodinných příslušníků či blízkých osob, jsou vnímány jako zpětná vazba, která je důležitá pro zkvalitnění poskytované služby a její rozvoj.
Stížnost
Jedná se o vyjádření nespokojenosti s kvalitou poskytované služby, způsobem poskytování služby nebo s chováním a jednáním pracovníků. Za stížnost je považováno vše, co uživatel jako stížnost vnímá.
Připomínka
Připomínka není závažného charakteru (nepoškodila uživatele), jedná se spíše o drobnou kritiku a řeší se operativně.
Kontakty
ŽIVOT 99 – Jihlava, z.ú.
Žižkova 98 (budova JYSKU, 4. patro)
586 01 Jihlava
IČ: 046 47 114
ID DS: 9a7apcv
E-mail: info@zivot99-jihlava.cz
Telefon: 567 211 695 (lze přepojit na konkrétního pracovníka)