Tíšňová péče

Co potřebuji pro zřízení tísňové péče?

1) Vyplňte žádost o poskytování tísňové péče.

Vyplněnou a podepsanou žádost zašlete k nám do organizace ( osobně, poštou, e-mailem)

Montáž tísňové péče proběhne do 1 měsíce od doručení žádosti do organizace.

2) Co potřebujete k tomu, aby tísňová péče fungovala?!

  • pevnou linku nebo
  • SIM kartu

Pokud nemáte pevnou linku, je potřeba si vyřídit SIM kartu:

Při vyřizování paušálu je potřeba vznést požadavek na aktivaci hovorů a SMS!

Doporučujeme: pokud ve svém okolí nemáte nikoho, komu s klidem svěříte klíče od své domácnosti, je tu možnost objednání trezoru na klíče k domovním dveřím (na tomto odkazu). pozn.: montáž trezoru na klíče neposkytujeme.

Kontaktní osoba:

Lukáš Mandát, DiS. – vedoucí tísňové péče

  • 567 211 695, 606 055 004
  • e-mail: tisnovapece@zivot99-jihlava.cz

Jak tísňová linka vypadá?

Kontakty

 

ŽIVOT 99 – Jihlava, z.ú.

Žižkova 98 (budova JYSKU, 4. patro)

586 01 Jihlava

IČ: 046 47 114

ID DS: 9a7apcv

E-mail: info@zivot99-jihlava.cz

Telefon: 567 211 695 (lze přepojit na konkrétního pracovníka)

Mobil: 732 516 663 (nelze přepojit)

Bankovní spojení: SBERBANK CZ, a.s., číslo účtu: 4050003187/6800